Thursday, May 5, 2011

wake me up.

sekarang banyak berleka.even aku tahu aku nak hadapi sebuah peperiksaan besar.since i was a seventeen,oh not yet actually.tak apa lah mengaku tua kadang kadang.hihi the big topic that always make me feel 'oh nooo' is SPM.ah korang pun yg muda mudi ni nanti kena jugak.haha so fair and square lah kan,hari ni hari kau esok lusa hari aku pulak.hihi ehem BM A+.haha as a women,mesti lah benda yg selalu bermain di fikiran hmm is

#shopping fullstop

ini sudah semestinya,saya sebagai insan biasa yg tidak mempunyai banyak harta begitu teringin untuk pergi membeli belah bersama keluarga :/ ataupun mestilah si diaa.hehe lagi lagi sekarang tengok sana sini semua tengah SALE SALE SALE 70%OFF.oh myyyyyyyy.mencabar kesabaran aku betul lah.kau nak kata aku boros?silakan.tapi tidak juga,saya hanya membeli ketika jualan murah tiba.well you no me.hihi tak semua barang yang mahal bagus and have a good quality.sometimes barang yg murah pun have the same qualitiy dengan barang yg mahal.kadang kadang bengang jugak kan kita beli mahal orang tu beli murah tapi bendanya sama jugak.but kadang kadang nk sedapkan hati mestilah bercakap sebegini 'ala aku punya ori,kau punya tak' haha sound so straight ha?haha tapi padahal dalam hati panass je kan.but nvm.berhenti takat ni

#kemudahan internet

ini satu lagi.kadang kadang nak kata 'tak payah la beli internet' feels like 'KUNONYE KAU NIEWW' haha tapi ada part part i can control myself jangan buka internet tuuuuu.buka laptop JE.haha tak lah,jangn buka terus.senang.it's work okayy.dah try dah :) hee tapi bila dah buka balik mesti hari hari lepas tu terus addicted.how can i live without you MAXIS BROADBAND.

#kucing

can you believe it?play with it make me feel like 'eh dah pukul 5?' haha yeah it is my new friends sekarang and since it was alone dekat rumah ni.saya lah kena menemaninya and dia lah menemani saya di rumah ini supaya dua dua tidak berasa bosan.hihi kami tidur sama sama makan sama sama saya belajar pun dia ajak main.mcm mana tidak kahayal seketika dan ketika dia buat bunyi meow meow meow itu and nak berhentikannyaaaaa mestilah main dengan dia jugakk.bila dia tidur baru boleh study.haha *cliche reason.

#televisyen

cerita best sekarang nak tau apa?juvana tv3 hari isnin pukul 9mlm.masterchef australia starworld thursday 8.45pm.glee tuesday starworld 8.55pm.and banyak lah lagi tapi yg ini mesti tgk.oh and how i met your mother petang hari hari.haha itu ulang punya.tengah boring penat lepas balik sekolah landing depan tv tgk lah kan.hee banyak sgt oh.bagaikan rakan baik yg memberi hiburan.haih susah betul hidup selalu kena duduk rumah sorng sorang ni.boring lahhhhhhhhhhhhhhh :/

titik tiga , aku memang pemalas dan tidak study mcm korng korng yg terlalu pandai tu.tu sbb selalu dapat markah rendah rendah :( please someone wake me up.tinggal beberapa bulan lagi SPM bakal tiba.and midterm is around the corner.beberapa hari lagi and study sikit sikit shaja.apa nak jadi dengan kau.okay bye.

first better caption with lomo
i mean bila amik gmbr saya :/

No comments: