Saturday, April 16, 2011

life.


yeah,dah lama sgt tak update new post.i know you miss me.haha
there is so much thing yang dah jadi since march was gone and april is coming.
exhausted to face some funny things di kala anda seorang remaja.
tanpa pengalaman tiada pematangan.haha semua benda yang terjadi mesti
ada hikmah kannn.so chillex sudah.if tak kuat, if tak ada org yg nk dengar problem
kita,if kita rasa sorang sorang and tak larat nk hadapi semua tu.jangan risau
jangan gentar.ada Satu di atas sana yang sentiasa memerhatikan kita.
bukan untuk anda sahaja,tapi untuk saya juga.kan dah keluar ayat ceramah.
haha but please kuatkan diri anda untuk apa shaja yang datang.ujian itu adalah tanda
Allah sayangkan kita.tik tok tik tok masa berlalu,spm semakin hampir.tetapi saya
masih di sini seperti sedia kala.bila mahu berubah wahai Aini?bila tgk org amik result
haritu,timbul rasa "NAK JADI MCM DIAAA!DPT STRAIGHT A!" tetapi kadang kala
"TAK DAPAT BAYANG KALAU NNT AMIK RESULT TGKTGK TAK ADA A OR KURANG
DARI APA YG DITARGET" oh nooo.i want it so badly.ahh sudahh!lupakan spm untuk
seketika.haha ini lah ciri ciri org yg tak akan dapat straight A.aku tau aku bnyk
kelemahan.tak secantik kau,tak sepandai kau,tak sehebat kau.tapi aku hanyalah aku.
aku hanya menjadi diriku yg sebenar.aku mintak maaf kalau ada yang tak suka or
terasa dengan setiap perbuatan aku.I'm sorry.and aku rasa Amir patot tersingkir je
dari Maharaja Lawak tu.haha aku mmg suka belit belit cerita.tapi betul tak?tak faham
kenapa dia still stay dekat situ walhal dia tak ada lah lawak mana --'' ke aku je yg
tak larat nk gelak dah bila smpai part Amir ? haha tapi seriously,i'm start to yawningg
when Amir is performed.


:0 panjang ke aku tulis?tapi nk cerita lagi.

next is,lupa nk bagitauuuuuuuuuuuuuu!i have new cats :D hee and it was my company
when i was alone at home.ye laaaaaa,aku kan forever alone dekat rumah ni.sorang sorang
je sampai ada org ingt aku anak tunggal :/ kesiann kan.haha but not to blame my parents
lah kannnnn.i'm just saying and idm if stay ruma sorng sorng ke apa.because my friend is
phone,laptop and my cattt :) hehe and to be honest i loveeee it so much much and thanks
to shera and thanks much to cyqa (shera sister) truly is , shera yg bagi kucing tu sbb dulu
tiba tiba my mom mcm ckp dia nk ada kucing yg betul betul binatang peliharaan.haha sbb
dulu kucing kucing semua tu just kucing yg datang and ktorng bg makn je apa smua.so yg ni
mmg nak betul betul jaga lah kan.heee OH and my cat's name is ALLY.bukan ally iskandar ok
--' mula mula ingt nk panggil ali.sebab ingt dia jantan.cute kan nama tu?mcm classic sikit
kannn.haha kalau kau tak suka aku peduli apa?okay then tiba tiba tau dia betinaaa.so tkar
lah kepada ALLY.heeee :D my first test quite okayyy.and it give me more strength to go
more text after this.go Aini.heee

i want to tell you something.i miss you friend.you know who you are.and thanks for being
there when i need you.thanks for your shoulder.bye,iloveyousomuch.



No comments: