Saturday, March 19, 2011

sehari tidak bosan ketika cuti sekolah .


memang panjang habis tajuk for entry this time . haha
okay that is true okay . dalam tujuh hari aku cuti sekolah ni .
satu hari tu je aku tak bosan and dari pagi smpai malam tak duduk rumah .
penat kaki den tauuu . haha but bestt lah :)
and double triple best dia sebab dapat keluar dengan awak :D hee
suka gila gila gila happy gila gila gilaaaaaaaaaaaaa like dunia ini aku yg punya . haha
em tak pergi mana pun . just pergi sunway . and nak ajak kawan kawan semua tidak ada .
haha and i can spend time with you JEEE kan ? tk ada org lain kacau . aha
and sebab pergi hari jumaat , so nak jalan satu hari dekat situ tk boleh la kan .
ada la org tu kena pergi solat jumaat and i'll wait for him for couple hours.
i dun mind pun sebab mmg dah tanggungjawab kena pergi kan as a muslim .
hampir lah jugak dia taknak pergi.but i forced him jugak.haha
itu angkara angkara syaiton di rejam lah tu.haihh nasib baik penguat iman ada . hihi :p

pergi dalam pukul 9 mcm tuh . then smpai smpai terus cari tempat makan .
then makn makan makan . lepas tu jalan jalan jalan lah apa lagi .
smpai kaki aku melecet pakai kasut uh.haha kesian betul smpai nk bakar kasut uh rasanya.
haha disebabkan dah tktahan pakai kasut uh.snggup beli kasut baru.tu pun dah half day jalan.
haihh kesian kaki saya.then memang banyak ah plan kan sebenarnya.nk main itu nk pergi sana pergi sini.tapi tak cukup masa and dapat buat apa yg dapat je lah :)
lelaki mengalah apabila melihat perempuan shopping .haha
katanya :

"NANTI KALAU SHOPPING ORANG TUNGGU DEKAT LUAR JE EH"

i was like 'alaa kenapa ?'

"PEREMPUAN SHOPPING MMG HAIHHHH , PENAT TUNGGU , APA YG DIA TENGOK BLA BLA BLA "

hahaha sorry buat awak tunggu lama lama and thnks sebab bayarkan . hihihihihii ;p
macam heaven gila lama tak shopping kannnn . tapi last last dia tak beli apa pun . kesiannn .
hee tunggu lah nanti suprise untuk awak :D dah banyak sangat benda dia sacrifice for me .
banyak banyak banyak tak terkiraaa . lagi lagi sebab selalu bawak keluar :D hee
ingt nak pergi main archery dekat star achery tuu , tapi dah penat jalan malas nak cari dekat mana . hahaha so just main ice skating je laaa . best gila gila gila gila and mmg lah for the first time mesti lah takut kannn . tapi beranikan diri jugak.hee and thanks sgt for my hero sorang ni
sebab ajar and hold me every second.haha takut gilaaa kalau terjatuh.tengok org lain semua
tengah skate tiba tiba "kedebuukkkkk" hahaha lawak tapi kesian ah kann.and dah la ramai org.
okay fine aku jatuh jugak,tapi terslide lebih je la kan.sikit je jatuhhh.halahhh normal lah .
haha tapi ada org tuh dia punya gelakkk , satu mall tu boleh dengar . kuaja ! hahahaha
okay tapi i really really have fun okeyyhhh ! you should try babe ! fight the scary . haha
biasa la belajar dari bawah . mula mula slow slow nanti lama lama okay lah kan :)
but me hero was awesome ! :D pandai ooo dia main . jealouss nyaaaaa :(
i wanna be like you . ONE DAY OKAY ! haha then dah petang mcm biasa lah kan .
aku selalu kena balik awal before maghrib . so then balik lahhh :) penat tapi berbaloi . hee

then malam mak ajak pergi pkns tolong dia cri barang nk bg hadiah for her friend dekat office
yang nak bersara . so pergi lahhhh . cari cari cari penat then makan dekat apa rimba tah tu nama dia.yang nak dijadikan cerita tuuu , ada satu meja tu dia cantum dua taw . lepas tu satu meja tu dah ada orang duduk . so ktorang duduk la meja sebelah dia tu kann . yang tu kosong . then dah duduk lama tu org sebelah aku ni dia mcm menghadap ke kanan dia which belakang kan aku lah kann . tiba tiba one part tu aku macam 'mcm kenal lah suara org ni' haha then sengetkan kepala sanggup tengok tu . haha lepas tu macam "OH EM GEE" yea i know her . haha then cakap dekat my mom "CIKGUUUUUU!" ahaha lepas tu suami dia which mcm berhadap dengan aku cakap "cikgu eh?" haha and aku angguk je laa . tengok tengok cikgu zahanitaa . haha memang kecoh laaa kedai tu . haha anak anak dia comelll gilaaaaa :D haha ada sorang tu muka sebijik dengan cikgu zahanita . hehe dia boleh siku siku aku lagi . haha lepas tu borak borak je la . heee :D tu je la cerita dia , tak de la best manaaaaaaaaanyaa :p hee okay dah la tu kot . just for the heaven friday :D

and I LOVE YOU SO SO SO MUCH ! :)

2 comments:

Shahira Nabila said...

Hahahahahaha lawak lah weh. Main siku-siku pulak eh anak dia haha lepas ni kena bawak aku ni pergi skating ni! Kena! Haha :b

darl love , said...

haha insyaAllah nanti kita pergi . tak payah jauh jauh malaysia je :p hihihihihihi